niedziela, 20 marca 2016

PO MĘSKU

Kolejne wyzwanie tym razem z CRAFTFunem
Autorki postawiły na dowolność pod każdym względem z założeniem aby było "po męsku". Wystawiam zatem mini album, który zrobiłam specjalnie dla MOJEGO. Mężczyzna prosty jest w kwestii komunikacyjnej, zatem potrzebny jest prosty przekaz. Nie ma sensu prosić go by się domyślał. Toteż gram w otwarte karty i mówię otwarcie o swoich potrzebach. A że MÓJ ma tendencje do zapominania ...


wykorzystałam cztery rolki po papierze toaletowym,
które zagięłam i pokryłam białym gesso - to moja baza albumowa

wykorzystałam media: gloss na tabliczkach, biały akryl do przetarć, 
brokatową mgiełkę oraz czarny emboss na skrzydełkach i koronie

środki rolek wykorzystałam jako kieszonki, w których umieściłam fiszki
...wiem, że z czasem zapełnią się całe :) 

no i szycia, przedarcia i masa dodatków (nity, ćwieki, pomponiki) 


 myślicie, że jest męski?

5 komentarzy:

  1. pomysłowo ;PP dziękuję za udział w wyzwaniu CRaftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie albumiki :) Piękności:) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik. mam nadzieję, że się sprawdza ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że podzieliłaś się z nami takim osobistym albumikiem. Pomysł bardzo fajny, mam nadzieję, że ukochany doceni wysiłek. No i rzeczywiście z mężczyznami trzeba wprost :) . Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń