TYLKO MIŁOŚĆ

Siadając do tego projektu przewidywałam całodniową zabawę. Ponieważ pracy z mediami dopiero się uczę długo testowałam sposób oraz kolejność ich nakładania. I tak moja pzrygoda wydłużyła się o kilka twórczych wieczorów. A to efekt finalny.

Sitting down to this project, I expected all-day fun. Since I am still learning to work with media, I tested the way and order of their application for a long time. And so my agreement was extended by a few creative evenings. And this is the final effect.


Nie obyło się bez błędów. Połączyłam ze sobą dwa przepięknie pasujące do siebie kolory. Ponieważ oba były w tonacji zimnej (ten dolny został dodatkowo źle nałożony) musiałam zmienić odrobinę koncepcję dekoracyjną wpisu. Ostatecznie jestem zadowolona z efektu. Do zrobienia tła użyłam farby akrylowej oraz brush pena, którym naniosłam barwnik na stemple.

It was not without mistakes. I combined two beautifully matching colors. Since both were in a cold tone (the bottom one was also badly applied), I had to change a bit the decorative concept of the entry. Ultimately, I am satisfied with the effect. To make the background, I used acrylic paint and a brush pen with which I applied the dye to the stamps.


Następnie połączyłam masę plastyczną z czarną kredką żelową, by uzyskać odpowiedni kolor embosingu.

Then I connected the plastic with a black gel crayon to get the right embossing color.


Ponieważ nie dysponuję jeszcze wszystkimi potrzebnymi narzędziami prowizoryczną szpachelkę wyciełam ze starej teczki PCV. A to efekt.

Since I do not have all the necessary tools at my disposal yet, I cut the makeshift spatula from the old PVC file.



1 komentarz:

Copyright © scrap adventure , Blogger