GUZIKI

Marzyła mi się kartka z dużymi guzikami, których zdobienia będą utrzymane  w tematyce świąt BN. Niestety rynek pasmanteryjny zawiódł mnie w tym roku. Zwróciłam się zatem o pomoc do Agnieszki z 
która szybko znalazła lek na moje bolączki. Wypaliła dla mnie guziczki z beermatu, które zdecoupagowałam według własnego uznania. 
Popatrzcie ... 


tak wygląda tabliczka z beermatowymi guzikami

z tabliczki wybrałam te, które przypadły mi do gustu
a następnie pomalowałam je białą farbą akrylową,
o której niejednokrotnie wspominałam już na blogu

gdy guziki dosychały powycinałam z papierowej serwetki
wzory, które mnie interesowały

z wyciętego kawałka serwetki usunęłam zbędne warstwy 
papieru pozostawiając cienki jak bibułka krążek, 
który celowo jest większy od samego guzika, bowiem ...

nasączonym klejem pędzlem zaciągałam wystającą
serwetkę na boki tak, by guzik z boku miał
ten sam odcień co wierzch

gdy klej przyschnął odrobinę grubą igłą delikatnie
wyżłobiłam otwory w guziku

teraz pozostało mi poczekać, aż guziki wyschną i
pokryć je warstwą lakieru do decoupagu
ładne prawda...
Aga dzięki za guziki !!!


A oto jak je wykorzystałam :)



guziki kupisz  TU

2 komentarze:

  1. Niemożliwe że tu brak komentarzy...
    Arlekin przecudny, skorzystałam z kursiku i też zrobiłam co prawda w innej tonacji kolorystycznej. Trudno się go tylko składa, ale efektowny szalenie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © scrap adventure , Blogger