W KOLORZE NIEBA

Usiadłam dziś z nożyczkami w ręku, aby zrealizować kolejny pomysł na świąteczną kartkę.
Wiedziałam z jakich papierów, w jakiej kolorystyce ją wykonam.
W trakcie pracy przypomniałam sobie, iż często brałam udział w wyzwaniach na Craft Zabawy
Odwiedziłam wyzwaniowo i proszę - jest coś dla mnie !
Wstrzeliłam się w temat "W kolorze nieba".
Choć widziałam jeszcze kilka interesujących zabaw, w których zapewne wezmę udział.

Kartka, którą wykonałam zainspirowana była wypowiedzią koleżanki Marty cyt.: 
"A wiesz, mi świeta kojarzą się z bielą, błękitem i srebrem."
Srebro było tu dla mnie wyzwaniem, ale o tym napiszę nieco dalej.


Elementem przewodnim jest stempel ze śnieżynką. 
O jego zakupie myślałam od jakichś dwóch lat i ostatecznie w tym roku zdecydowałam się! :)


Ponieważ zakochana jestem w kwiatach Agi C. 
to i w tej pracy pojawiły się wykonane zprzez nią poisencje.


Dopełnienie pracy stanowią bombeczki oraz srebrne gałązki jemioły.
Dlaczego bombki są niebieskie a nie czerwone, zielone...? 
Ponieważ uwielbiam monochromatyczność w pracach, no i chciałam mocniej wejść 
w temat "W kolorze nieba".

No a co z tym srebrem... ?
W maju 2017, po prawie czterech latach mojej nieobecności w tworzeniu
zapowiedziałam SWÓJ POWRÓT do scrapowania. 
Niestety splot wydarzeń sprawił, iż przez rok nie było ku temu sposobności. 
Wtedy postanowiłam sprzedać większą część własnych zasobów.

Musiałam zatem zmierzyć się z wyzwaniem :
 "SKĄD U LICHA, MAM WYTRZASNĄĆ COŚ SREBRNEGO ?"

Na moje szczęście zostawiłam sobie puder do embosingu, 
a tusz pomimo swojego wieku jeszcze nie wysechł :) 
(co firma - to firma ... :) Tim się spisuje nawet po latach)

Zembosingowałam papier, z którego wykrojnikiem wyciełam gałązki... TA DAM!!!   I MAM!!!


W rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej.

Na zakończenie dzisiejszego wpisu dodam, 
że w tym roku będę mocno bawić się sztucznym śniegiem.


Tę pracę zgłaszam do wyzwania:

20 komentarzy:

  1. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zimowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. :) Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © scrap adventure , Blogger