CHWALIPIĘTA

Przygotowałam razem z koleżanką z grupy spotkanie dla rodziców naszych wychowanków. Celem było promowanie zdrowia poprzez zjadanie warzyw i owoców. Dzieci popisały się podczas występów, a następnie każde ze swoim rodzicem przygotowywało sałatkę... mniam, mniam, mniam :)
Na to spotkanie cichcem-chyłkiem wkradł się reporter Kuriera Szczecińskiego (???) , dowiedziałam się o tym dzień później, kiedy w gazecie pisano o tym wydarzeniu. 


Ach! no, musiałam się tym pochwalić :p
 hi hi hi , a to ja!!!   :)

 moje warzywka kochane, pięknie przygotowane



 "Na straganie" :)

P.S. sałatki, które dzieci przygotowały
były przepyszne !!!

2 komentarze:

  1. Ale super przedstawienie a maseczki warzywne rewelacyjne, jak one się trzymają na głowach?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) na wysokości ucha, po dwa nity na każdą stronę i wstążeczka. Była opcja z gumką, ale za dużo roboty :D !!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © scrap adventure , Blogger