PO DESZCZU ZAWSZE WYCHODZI SŁOŃCE

Od dawna o nim marzyłam!

 (?) co to jest... 
mały, różowy, twardy i sprawia, że robi mi się "mokro"




ZUTTER :)
 Taaak, w końcu mam!
stwierdziłam, że dosyć bezczynności;
trzeba się zabrać za robotę, ale przede wszystkim
zainwestować w rozwój warsztatu pracy.

 Byłam  dziś na otwarciu sklepu "Piątek 13" (dawne Decou)
i pod wpływem chwili
nabyłam "jej wysokość" różowość.

Zatem kartki delikatnie odsuwam na prawą stronę stołu,
bowiem czas zabrać się za ALBUMY!!!

2 komentarze:

  1. różowy, twardy i sprawia, że robi mi się "mokro"..... ale ze mały?
    pozdrawiam:)
    i jestem całkiem normalna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej,zazdroszczę.Uwielbiam albumy,ale na razie radzę sobie inaczej.Fajny zakup(no i kolorek).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © scrap adventure , Blogger