WYJĄTKOWE ZAPROSZENIA

To wspaniałe uczucie, gdy po długiej nie planowanej przerwie zasiada się do tworzenia. Przyjemność była dla mnie tym więkasza, iż chodziło o wykonanie zaproszeń na urodziny córci. Pozwoliłam Kasi wyciągnąć ze scrap szafy to, co jej się podoba i z wybranych elementów powstały zaproszenia.

* * * 
It's a great feeling when you start creating after a long unplanned break. The pleasure for me was the greater that it was about making invitations to my daughter's birthday. I let Kasia get what she likes from the scrap of the wardrobe and the invitations were created from selected elements.



Dzięki ostatniemu wyzwaniu, w którym brałam udział odkryłam, że podoba mi się obrysowywanie poszczególnych elementów pracy. Wykorzystałam tę technikę również tu, a Kasia aż "piała" z zachwytu :)

Thanks to the last challenge I participated in, I found out that I enjoy tracing individual elements of the work. I used this technique here as well, and Kasia "crowed" with delight :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © scrap adventure , Blogger