BOY'S LITTLE WORLD - mini album dla chłopca

Rezygnując wiosną z pracy w przedszkolu wiedziałam jaką drogą chcę podążać. Tworzenie albumów dla innych, to było i jest moim marzeniem. Niestety bez zaplecza finansowego podążanie w kierunku realizacji marzeń odbywa się małymi krokami.
Wczoraj otrzymałam przesyłkę z CRAFT4YOU, a w niej bindownicę CINCH. Praca z tym sprzętem to mój pierwszy krok na długiej i mam nadzieję twórczej drodze. 

Bindownica WeRMemory Keepers - CINCH to mój drugi sprzęt introligatorski, na którym pracuję.  Wcześniejsze doświadczenia zdobywałam z bindownicą ZUTTER, która o ile bardzo prosta w obsłudze, nie daje takich możliwości pracy co CINCH. Ale w tym temacie wypowiem się szerzej w odrębnym poście.

Dzisiejszą pracę wykonałam z papierów wygranych w licytacji na rzecz FRANKA WOJOWNIKA z SMA. Papiery pochodzą z kolekcji LemonCraft BOY"S LITTLE WORLD i są to doprawdy piękne papiery. Same zobaczcie.

* * * 
When I quit my job in kindergarten in the spring, I knew what path I wanted to follow. It's been my dream to make albums for others. Unfortunately, without the financial backing, going towards realizing your dreams takes place in small steps.
Yesterday I received a shipment from CRAFT4YOU, with a CINCH binding machine in it. Working with this equipment is my first step on a long and I hope creative path.

WeRMemory Keepers - CINCH is my second bookbinding equipment that I work with. I gained my previous experience with the ZUTTER binding machine, which, while very easy to use, does not provide the same work possibilities as CINCH. But on this topic I will speak more in a separate post.

Today's work was done with the papers won in the auction for FRANK THE WARRIOR from SMA. The papers come from the LemonCraft BOY "S LITTLE WORLD collection and they are really beautiful papers. See for yourself.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © scrap adventure , Blogger