GRUNGE DREAMS - album z ACTION'a


Zaciekawiona pozytywnymi opiniami na temat zaopatrzenia działu kreatywnego w sklepie ACTION, wybrałam się na pierwsze zakupy. Wybór, choć spory nie zaskoczył mnie tak, jak ceny. Niskie. Jednak należy przyznać, że cena w tym przypadku jest adekwatna do jakości produktu.

Zainteresowały mnie zestawy papierów do scrapbookingu w bloczkach 30 x 30 cm. Wzory, na pierwszy rzut oka banalne i chowają się przy takich markach jak: Mintay, P13, 13@rts czy Stamperia. Jednak niektóre z papierów potrafią wyzwolić impuls twórczy. 

Tak też się stało, gdy wzięłam do ręki zestaw "Grunge dreams". W pierwszej kolejności wpadły mi w oko papiery w kropki oraz ze strukturą drewna, utrzymane w barwach ziemi, piasku i kamienia. Jednak, gdy dotarłam do wzorów z kwiatami, wiedziałam jak będzie wyglądał gotowy album. 

* * *

Curious about the positive opinions about supplying the creative department in the ACTION store, I went for my first shopping. The choice, although considerable, did not surprise me as much as the prices. Low. However, it must be admitted that the price in this case is adequate to the quality of the product.

I was interested in sets of scrapbooking papers in 12 x 12 inch blocks. The patterns, at first glance, are trivial and hide with brands such as: Mintay, P13, 13@rts or Stamperia. However, some papers can trigger a creative impulse.

That's what happened when I picked up the Grunge dreams set. The first thing that caught my eye was dotted papers and papers with a wood structure, in the colors of earth, sand and stone. However, when I got to the flower patterns, I knew what the finished album would look like.




ALBUM MOŻNA OBEJRZEĆ NA MOIM KANALE NA YOUTUBE :) ZAPRASZAM.






18 komentarzy:

Copyright © scrap adventure , Blogger