KINDER NIESPODZIANKA

Spędziłam rok czasu z tymi dzieciakami. 
Tylko rok. Ale co to był za rok!!!! 
Spełniłam się jako wychowawczyni, czułam się najwspanialszą, najukochańszą nauczycielką, ale przede wszystkim miałam okazję doznać wszystkich emocji, jakie człowiek zna i nazwać potrafi. Każdy dzień była dla mnie jak KINDER niespodzianka :) bo dzieci są pomysłowe...a moje były aż nad to!!!

I tak nam dzień za dniem na zabawie i nauce upływał.

Aż nadszedł dzień pożegnania...i niejedna łezka z oka popłynęła. Były występy - popis talentów i dyplomów rozdanie, wszystko przez pomysłowe panie przygotowane. Na zakończenie rodzicom prezenty HANDMADE wręczyłam, bo w ciągu roku bardzo nam pomagali i swą obecnością wspierali.




A z koleżanką, z którą prowadziłam tę grupę 
ułożyłam rymowany tekst na pożegnanie
naszych wychowanków ...

CZTERY LATKA SZYBKO WAM I NAM UPŁYNĘŁY,
W WYCHOWANIU WAS COŚMY CHCIAŁY, TOŚMY OSIĄGNĘŁY.
I CHOĆ WASZE CHARAKTERKI ODCZUĆ SIĘ  NAM DAWAŁY,
WASZE PANIE DZIELNE BYŁY I SIĘ NIE PODDAWAŁY.

Z WAMI W GRUPIE ZAWSZE WESOŁO NAM BYŁO,
DZIĘKI TEMU WSPOMINAĆ BĘDZIEMY WAS MIŁO.
CO DZIEŃ DZIWNE POMYSŁY NIEKTÓRZY USKUTECZNIALI
I SWOJE PANIE O ZAWAŁ SERCA PRZYPRAWIALI.

TERAZ JUŻ WAS WOŁA SZKOŁA.
UCZCIE SIĘ PILNIE LECZ PAMIĘTAJCIE O NAS.
MY WAM KOPNIACZKI NA DROGĘ DAJEMY
I W CZÓŁKO Z MIŁOŚCIĄ CAŁUJEMY.

WASZE PANIE
MARYSIA I AGNIESZKA



1 komentarz:

Copyright © scrap adventure , Blogger