ODWAŻ SIĘ

Usiadłam do tego wpisu z wielkim zapałem. Miałam dokładną wizję tego, jak ma wyglądać. Niestety początki były zaskakująco smutne. Nie wyszło mi malowanie tła, nakładanie masy strukturalnej. Cała praca jest pełna błędów...wiele się tym samym nauczyłam. A naprawianie tego, co popsułam wyszło naprawdę ładnie :)

I sat down on this post with great enthusiasm. I had a precise vision of what it should look like. Unfortunately, the beginnings were surprisingly sad. I did not succeed in painting the background, applying structural mass. The whole job is full of mistakes ... I learned a lot from the same. And fixing what I broke turned out really nice :)


W pierwszej kolejności nakleiłam dmuchawce, które pokryłam farbami akrylowymi.

First, I glued on dandelions, which I covered with acrylic paints.



Wybór kolorów do tego wpisu nie był oczywisty od samego początku, bowiem wszystkie kolory farb jakie posiadam bardzo mi się podobają. W drodze selekcji pozostał ciemny fiolet i dwa odcienie różu.

The choice of colors for this entry was not obvious from the very beginning, because I like all the paint colors I have. The selection left dark purple and two shades of pink.


Pierwotnie tło wyglądało na bardzo ciemne. Dopiero, gdy nałożyłam masę za pomocą maski zdecydowałam, że trzeba je rozjaśnić. Zaczęłam więc przemalowywać aż do obecnego stanu.

Originally, the background looked very dark. It was only when I applied the mass with the mask that I decided to lighten them. So I started repainting to the current form.


Na koniec tuszowanie brzegów, chlapanie i zabawa białym długopisem żelowym.

Finally, covering the edges, splashing and playing with a white gel pen.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © scrap adventure , Blogger