Retro walizka - kalendarz adventowy

Inspirowana VLOGMASEM Asi Szulik postanowiłam tegoroczny kalendarz adventowy przygotować samodzielnie. Znalazłam w sklepie ACTION kolekcję papierów, która nadawała się idealnie do mojej wizji walizki retro.

Sprawa wyglądała banalnie, ale tylko do momentu rozpoczęcia pracy nad pudełeczkami. Zbigowanie, powycinanie, poskładanie i sklejenie wszystkich 24 sztuk zajęło mi prawie cały dzień. Praca nad samą walizką zajęła mi również sporo czasu. To mój pierwszy taki projekt i przeobrażenie w rzeczywistość tego, co było w głowie okazało się sporym wyzwaniem. Ale jest. I było warto. Zapraszam do obejrzenia.


* * * 

Inspired by Asia Szulik's VLOGMAS, I decided to prepare this year's advent calendar myself. I found a collection of papers in the ACTION store that suited my vision of a retro suitcase.

The case looked trivial, but only until we started working on the boxes. It took me almost a whole day to assemble, cut, fold and glue all 24 pieces together. Working on the suitcase itself also took a lot of time. This is my first such project, and transforming what was in my head into reality turned out to be quite a challenge. But it is. And it was worth it. I invite you to watch.

Walizka ma wymiary : 28x20 cm. Paski wykonałam z papieru pakowego i aby uzyskać widoczny na zdjęciu efekt zastosowałam tusz Distress vintage foto. W paskach wklejone są magnesy aby oprócz szluwek zapewniały mocniejsze zamknięcie.

The suitcase measures: 28 x 20 cm. I made the strips of kraft paper and to get the effect visible in the photo I used the Distress vintage photo ink. The strips are glued with magnets so that, in addition to the loops, they provide a stronger closure.





A ponieważ moja praca idealnie pasuje do wyzwania "od A do Z" - #63 SŁODKIE ŚWIĘTA,
dlatego zgłaszam ją tu: 






3 komentarze:

  1. Ależ niesamowity kalendarz. Schowanie go w walizce to był świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, inna praca. bardzo podoba mi się efekt końcowy, dziękuję, ze bawisz się z nami w wyzwaniu Sklepu od A do Zet!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ciekawy i kreatywny pomysł na prace. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet oraz pozdrawiam w imieniu naszego DT :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © scrap adventure , Blogger